هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا 

Calista-Luxury-Resort.jpg

Calista-Luxury-Resort8.jpg

هتل کالیستا لاکچری ریزورت در سال ۲۰۰۷ میلادی با مساحتی بالغ بر ۱۲۰,۰۰۰ متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد.سرویس دهی این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا فرودگاه ۲۷ کیلومتر می باشد.علاوه بر ساحل ماسه ای و پلاژ اختصاصی هتل به تمام امکانات و تفریحات ساحلی کامل مجهز بوده و تا زمین های گلف ۷ مایل فاصله دارد.

Calista-Luxury-Resort3.jpg

این هتل دارای 600 اتاق می باشد که در تمامی اتاق ها مینی بار ،وان ، تلویزیون LCD، تهویه مطبوع و ... می باشد. مکانی که هتل کالیستا لاکچری در آن واقع شده از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است تا گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

Calista-Luxury-Resort6.jpg

Calista-Luxury-Resort2.jpg

امکانات هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، آموزش تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، انواع ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، سینما  ، بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، تفریحات ساحلی ، کلوب کودکان ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و جت اسکی ، پاراشوت ، آموزش قایق سواری ، اجرای موسیقی زنده و برنامه های مفرح توسط گروه های هنری و نمایشی و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

Calista-Luxury-Resort5.jpg

Calista-Luxury-Resort4.jpg

Calista-Luxury-Resort7.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

taitanik-dulex-black.jpg

هتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره بعداز هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا و به تازگی ساخته شده و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای تایتانیک میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و بصورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور آنتالیا می باشند.

taitanik-dulex-black2.jpg

از خدمات این هتل می توان به  نه رستوران که در آن انواع غذاهای ایتالیایی، ترکیه ای و دریایی سرو می شود، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف اشاره کرد. این هتل 5 ستاره دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد.و دارای  سالن مجهز ورزش و تناسب اندام، مراقبت از پوست، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، استخر آب نمک، استخر سرپوشیده، استخر آب سرد، استخر آب گرم و بخش آب درمانی است. 

taitanik-dulex-black3.jpg

taitanik-dulex-black5.jpg

taitanik-dulex-black4.jpg

taitanik-dulex-black6.jpg

taitanik-dulex-black1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

 baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد .فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا تنها 10 کیلومتر می باشد. این هتل 8 رستوران مجزا و همچنین آبگرم به همراه حمام ترکی دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

baroot2.jpg

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی همچون :تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال و... می باشند.اتاق های بزرگ نیزبا بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر کدام دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.لازم به ذکر است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا دارای رستوران هایی با غذاهای محلی و بین المللی است که این غذاها می تواند در اتاق مسافر نیز سرو شود.همچنین در این هتل یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف تعبیه شده  که انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.انواع سرگرمی ها همچون اجرای تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده در کلوپ شبانه هتل نیز برقرار می باشد.

baroot3.jpg

baroot5.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می توان به :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....اشاره کرد که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات بهره ببرند.

baroot4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset4.jpg

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا که در منطقه سیده و شهر آنتالیا قرار دارد از هتل های 5 ستاره آنتالیا است.این هتل بسیار مجهز و باشکوه و لوکس می باشد و دارای استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده بسیاری است.هتل کریستال سان ست حدود ۷۰ کیلومتر تا مرکز آنتالیا و ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.همچنین این هتل دارای پلاژ اختصاصی بوده و میهمانان تور آنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداری از امکانات موجود اقامت لذت بخشی را در آنتالیا تجربه نمایند.

sanset7.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن دارد که هرکدام آنها متناسب با سلایق مسافران تور آنتالیا متنوع می باشند. رنگ های گرم این اتاق ها باعث آرام بخش بودن آن گشته اند.هر اتاق بالکنی نیز با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه دارد. در نتیجه همیشه از بهترین خدمات و امکانات در این اتاق ها استفاده شده است.

sanset2.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

از امکانات هتلکریستال سان ست آنتالیا میتوان به:سالن بدنسازی مجهز  ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار با انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی و ...اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

sanset5.jpg

 

 امکانات اتاق های هتل کریستال سان ست آنتالیا:

امکانات اتاق های این هتل آنتالیا نیز شامل:روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت و...می باشند که همواره باعث اقامتی خوب و خاطره انگیز برای میهمانان تور آنتالیا شده است.

sanset3.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: